maandag 18 juni 2018

Blij dat ik Rij en de kater op maandag

Op deze zonnige Vaderdag 17 juni 2018 was ik met mederondleider Annemieke in de gelegenheid om een vijftigerjaren echtpaar te spelen op de Haagse tram naar Scheveningen. Het was weer heerlijk om te doen al viel de Haagse tram na één ronde uit door een technisch defect.  Gelukkig was de Rotterdamse tram (alles reed weer dit weekend) bereid ons mee te nemen tot Blijdorp vanwaar we met wat antieke auto's moesten proberen toch nog in Scheveningen te komen. Door het koele bewolkte weer zin we daar maar vanaf gestapt. Bij de smederij konden we opwarmen bij het zeer professionele hoepelbranden o.l.v. onze smid Marc met 4 collega's.  Wat is dat toch een adembenemend mooi plaatje.



Op maandagmorgen kwam alsnog de kater doordat heel Arnhem weer eens vast stond door een omgevallen vrachtwagen op de snelweg. De Duitse groep die ik zou rondleiden kwam niet opdagen en belde helaas ook niet even of het nog lang kon duren. Altijd frustrerend als een groep zonder bericht weg blijft.

Daardoor had ik tijd om in overleg met Suzanne Karin en Sandra de canonpresentatie beschikbaar te krijgen op onze beide rondleidersaccounts waardoor alle rondleiders nu de introductie op onze Canon kunnen presenteren in het Auditorium.  Sandra en ik zijn het nog even gaan uitproberen in onze mooie auditoriumzaal en alles werkte zowaar zoals we het graag wilden. Daar kan weer een streepje door zou mijn moeder zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten