dinsdag 1 november 2022

Afsluiting zomerseizoen 2022

 Het zomerseizoen is ten einde. Het museumpark is nog uitsluitend open als wandelpark.

Net voor de sluiting mag ik nog twee rondleidingen doen. Allereerst een vrijheidsrondleiding die is gekoppeld aan het jaarthema van deze zomer. Daarna nog een rondleiding met een groep vrienden van Petra en Gerard van het koor Volver.  

Dan is er op de laatste dag van oktober een heerlijk afsluitend feest voor alle rondleiders en andere collega's van de afdeling Programmeren.

Een feest in hippie stijl met veel muziek, dansen, flower power, wierook en bellen blazen.

foto door Wilma Heerding

Vijf interessante workshops ook, waarvan ieder er drie kan volgen:

volksdansen en de thee-ceremonie moet ik missen helaas, maar wel doe ik mee met de zangworkshop van ons museumkoor, met een percussie jembe-sessie waar ik tarambuca mag spelen, en een workshop bomen knuffelen waar ik naar vleermuizen kan luisteren op een apparaatje dat de hoge frequentie van de vleermuizen omzet naar een toon binnen ons bereik. 

Henk van de scheepswerf staat kabeljauw te bakken op het picknickplein, verder is er vlaamse frites, pompoensoep en ijs uit onze Italiaanse ijssalon.

Een feestavond waar Con en ik enorm van genieten, net als vele collega's.

Op nu naar het laagseizoen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten