maandag 22 september 2014

Een rondleider op de 50+ beurs in Utrecht

Soms leidt de weg van een rondleider naar een plek ver buiten het Openluchtmuseum.

Vandaag sta ik voor het museum in de Jaarbeurs in Utrecht op de 50+ beurs.  Dit is een van de grootste doelgroepen van ons museum en er komen meer dan 100.000 mensen op de beurs af, dus reageer ik graag positief op de vraag of ik het museum daar wil vertegenwoordigen.



Op de beurs staat een grote stand van Gelderland, verdeeld in Achterhoek, Rivierengebied en regio Arnhem-Nijmegen.
Met twee dames van het RBT-KAN (knooppunt Arnhem-Nijmegen) draag ik niet alleen de boodschap van ons museum uit, maar feitelijk van de hele regio, dus ik sta ineens ook reclame te maken voor de stad Arnhem en de stad Nijmegen. Leerzaam.

Vanwege de enorme drukte is er weinig tijd om achterover te leunen. Informatie over ons museum geef ik steeds in een één-op-één gesprek dus de 100.000 bezoekers zal ik niet gehaald hebben.

Vermoeid en met een tas vol brochures en folders over vele reisbestemmingen uit omliggende stands, laat ik me in de stroom bezoekers terug voeren naar Utrecht CS waar in de spits de treinen ook nogal overvol zijn.

Graag gedaan, maar wellicht niet helemaal mijn ding, zou ik zeggen in een stand vol jonge dames van rond de 23 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten